onsdag 5 augusti 2009

Integritet

Jag prövade detta för ett tag sedan, men det kändes alldeles för utelämnande. Nu prövar jag igen. Vi får väl se vad som dyker upp här...eller inte :-).

Uttryck är så stärkande och då menar jag det personliga uttrycket, det som jag bär på längst in och som verkligen vill komma ut därför att jag vill vara jag. Ibland kommer det ut innan jag hunnit tänka efter och vips så kände jag mig utelämnad till omvärldens kritiskt granskande ögon. Det må vara modigt att våga lämna ut sig, men många gånger känns det också dumdristigt.

Så hur finner man balansen? Balansen mellan att visa för omvärlden vem man egentligen är bakom alla sina masker och att faktiskt behålla känslan och kraften av det som händer inom en för sig själv?

Livdans är mitt namn och för dans krävs balans men också mod att ta ut svängarna. Här vill jag vara i rörelsens mitt, finna balansen och våga ta ut svängarna. Vi får väl se hur det går!

Kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar